Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel. Indlægget er altså betalt - det samme gælder eventuelle hyperlænker.

Hvis du har en iværksætter i maven og drømmer om at åbne en webshop, eller du allerede er godt i gang med din niche? Uanset om du er en ny spiller i webshop-verdenen eller ej, får du her tre gode og lette tips til din webshop.

Hvem skal levere dine produkter til dig og dine kunder?

Har du kontakt til nogle leverandører, så du kan få dine varer hjem til din webshop? Eller har du købt noget på en online auktion, som ligger langt væk? Det er ikke sikkert, at du har lyst til at træde i pedalerne rundt i landet for at hente dine produkter eller levere dine fine varer til dine spændte og ventende kunder.

Ordrerne tikker ind. Det er vigtigt at få leveret dine ordrer pænt, ordentligt og sikkert. Skal dig eller din virksomhed jævnligt have fragtet noget, så kan det være en fordel at indgå en aftale med et fragtfirma. Ved at bruge en kurér kan du trygt overlade leveringen af dine pakker til dem. Find ud af, hvilken leveringstid de forskellige kurérer kan tilbyde din virksomhed og dine kunder.

God kundeservice gør underværker

Det er vigtigt at være der for dine kunder, ikke bare når de skal købe noget, men også når der er noget galt. Derfor er det vigtigt, at du leverer en god kundeservice til dine kunder, og at du er tilstede på fx de sociale medier. Giv dine kunder lyst til at blive ved med at være kunder.

Frist kunderne med flotte produktbilleder

Hvis du sælger håndlavede produkter, skal du selvfølgelig sørge for at tage nogle flotte, inspirerende billeder af dem. Giv gerne dine kunder en stemning med i købet.

Ofte har din leverandør også produktbilleder, du kan benytte dig af, så folk kan se, hvad de køber.

God fornøjelse med din webshop.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here