Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel. Indlægget er altså betalt - det samme gælder eventuelle hyperlænker.

Det bliver køligere og køligere udenfor, og i takt med at julesangene begynder at blive spillet i radioen, begynder de også at kunne findes på vores playlister, dette betyder som regel at julen nærmer sig. Og selvom vi endnu ikke er begyndt at sætte risengrød på loftet og se julekalender i fjernsynet, så ved vi at juleaften er lige om hjørnet. Men med lige som sidste år og året før det, så har vi jo tendens til at tage forskud på glæderne med en ordentlig omgang julefrokoster, og når man skal til en julefrokost pr. omgangskreds man går i, så ender man ofte med at deltage i et par stykker. Og man kan desværre ikke tage til julefrokoster hver weekend uden at tage et par ekstra kilo på. Så er her er et par tips til at smide de overflødelige kilo så effektivt og så hurtigt som muligt.

Drop de dårlige vaner men ikke mere end det

Når mange vil tabe sig, så begår de ofte den fejl at gøre for meget for hurtigt, og når man vil så meget så hurtigt og ikke ser tydelige resultater efter et par uger, så mister man hurtigt sin motivation og ender med at stoppe, inden man rigtigt er kommet i gang. I stedet skal man bare droppe en dårlig vane af gangen, så det bliver nemmere at overkomme, dette vil sikre en meget større chance for at vægttabet lykkes.

Snig træningen ind i hverdagen

I en travl hverdag så er det ofte svært at finde tid til at få trænet, hvis man skal helt ned i fitnesscenteret, og i starten af forløbet kan det derfor være ekstra svært at overskue. I stedet for det tidskrævende fitnesscenter kan man købe noget træningsudstyr til hjemmet, så man spare køreturen til byen, omklædningen og badet. Selvom de vægte man kan købe til hjemmet ikke ser ud af meget, kan man med de rigtige øvelser få trænet alle de rigtige muskelgrupper.

 

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here